Spoločnosť AGRO 21 sa zaoberá predovšetkým organizovaním nákupu pôdy pre poľnohospodárov. Vďaka nám získate kontakty na vlastníkov pôdy vo Vašom regióne, ochránite sa pred špekulantskými útokmi na pozemky na ktorých hospodárite a predovšetkým nakúpite pôdu. Ďalej poskytujeme poradenstvo pri riešení rôznych situácií spojených s poľnohospodárskymi pozemkami napr. spoluvlastníctvo a delenie pozemku, dedičstvo, vecné bremeno, výmeny a duplicity vlastníctva a tiež pozemkové úpravy.
Model našej spoločnosti by nemohol fungovať, ak by sme nepracovali pre silných poľnohospodárov. Samozrejme stále hľadáme ďalších záujemcov o naše služby. Nižšie sa dozviete, aké výhody Vám môže spolupráca s našou spoločnosťou priniesť a ako taká spolupráca vyzerá v praxi.
Spolupráca so spoločnosťou AGRO 21 je efektívna pre poľnohospodárov, ktorí chcú rozšíriť či udržať obhospodarovanú výmeru, ale nemajú čas sami vyhľadávať a kontaktovať majiteľov pôdy. Postaráme sa o oslovení majiteľov, vyjednávaní o podmienkach transakcie i o finálnu realizáciu obchodu.
V dnešnej dobe chodí majiteľom pozemkov veľké množstvo ponúk a často sa stáva, že poľnohospodári prichádzajú o pôdu, lebo ich musia od špekulantov draho vykupovať. Ak využijete naše služby, majitelia pozemkov vo Vašom regióne budú oslovení našou spoločnosťou a pre špekulantov ostáva minimum priestoru na nákup. Máme reálne skúsenosti, že po oslovení našou rozumnou ponukou sa priekupníkom prestane dariť.
Platíte iba za zrealizované obchody, a to až po prepise vlastníctva na katastri nehnuteľností.
Niektorí hospodári majú vzťah s miestnymi ľuďmi a hovoria nám, že v tejto lokalite sa už nedá nič kúpiť. Predávajú však najčastejšie majitelia, ktorí v danej lokalite už dávno nebývajú, alebo tu pozemky zdedili. Vďaka našej sieti sme schopní osloviť človeka, ktorý býva na druhom konci republiky do niekoľkých dní od začatia spolupráce.
Cenu určujete Vy, ako záujemca o kúpu. Predpokladá sa však, že ste ochotný ponúknuť reálnu trhovú cenu zodpovedajúcu miestu a času. Od Vašej cenovej politiky sa bude odvíjať počet nakúpených pozemkov. Ak stanovíte cenu veľmi nízko, žiadny z majiteľov nebude chcieť predať pozemky a celá kampaň bude neúčinná. Ak chcete čakať na naivného majiteľa, ktorý Vám predá m2 za 0,20 €, nebude mať naša spolupráca zmysel.